2017年2月24日金曜日

最近良く聴いてる曲!!

いつも一緒に山に行く中学の友達が仕事に使う為に、洋楽を集めたCDを作成して欲しいとの依頼があったので、CDを作りました(^^)
その時にこの曲を見つけました!!
今日、初めて歌詞を見ましたが、良い歌詞ですね(^^)
曲を聴いてる分には、「スーパメン」のとこが強調されますね(笑)


One Call Away / Charlie Puth

I'm only one call away
電話一つですぐかけつけるよ

I'll be there to save the day
君が辛い時はすぐに行く

Superman got nothing on me
スーパーマンだって僕にはかなわないさ

I'm only one call away
電話一つですぐにかけつけるよ

Call me, baby, if you need a friend
友達が必要なら僕に電話して

I just wanna give you love
君に愛をあげたいんだ

C'mon, c'mon, c'mon
さぁおいで

Reaching out to you, so take a chance
君に手を差し伸べるから この手をつかんで

No matter where you go, know you're not alone
どこへ行こうとかまわない 君は一人じゃないよ

I'm only one call away
電話一つですぐにかけつけるよ

I'll be there to save the day
君がつらいときはすぐに行く

Superman got nothing on me
スーパーマンだって僕にはかなわないさ

I'm only one call away
電話一つですぐにかけつけるよ

Come along with me and don't be scared
僕と一緒においで 怖がらなくていいよ

I just wanna set you free
君を自由にしたいだけなんだ

C'mon, c'mon, c'mon
さぁおいで

You and me can make it up anywhere
君と僕ならどこでもうまくやっていける

For now, we can stay here for a while
今は2人でしばらくここにいよう

Cause you know, I just wanna see your smile
わかるだろ?君の笑顔が見たいんだよ

No matter where you go, you know you're not alone
どこへ行こうと関係ない 君は一人じゃないよ


I'm only one call away
電話一つですぐにかけつけるよ

I'll be there to save the day
君がつらいときはすぐに行く

Superman got nothing on me
スーパーマンだって僕にはかなわないさ

I'm only one call away
電話一つですぐにかけつけるよ

When you're weak I'll be strong
君が元気ないときは僕が強くなる

I'm gonna keep holding on
僕が戦い続けるよ

Now don't you worry, it won't be long
だから心配しないで 嫌なことは長く続かないさ

Darling, if you feel like hope is gone
希望がなくなったように感じたら

Just run into my arms
僕の腕の中に飛び込んでおいで

I'm only one call away
電話一つですぐにかけつけるよ

I'll be there to save the day
君がつらいときはすぐに行く

Superman got nothing on me
スーパーマンだって僕にはかなわないさ

I'm only one call away
電話一つですぐにかけつけるよ


I'm only one call away
電話一つですぐにかけつけるよ

I'll be there to save the day
君がつらいときはすぐに行く

Superman got nothing on me
スーパーマンだって僕にはかなわないさ

I'm only one call away
電話一つですぐにかけつけるよ

I'm only one call away
電話一つですぐにかけつけるよ

0 件のコメント:

コメントを投稿